handdator

Visa fullständig version : Sknar en avdelning Admin

Tedb
2007-01-08, 12:56
Hej jag saknar en avdelning för akvariedatorer. Jav vet inte om några har vetskap om det än men jag har börjat jobba för Eneye och jag hade mer än gärna svarat på frågor om produkterna här på forumet samtidigt som jag gärna skulle vilja ha ännu mer feedback om vad användare skulle uppskatta för features. Det här inte som reklam utan som ren å skär hjälp för användare. Jag vet att flera har IKS det har jag ochså haft och det kan ju komma frågor där med så en sådan forumsdel tycker jag ska finnas.

admin
2007-01-08, 13:00
skulle det passa bra om den heter "Datorstyrning, PLC, IKS etc..."?

Tedb
2007-01-08, 13:03
kalla den akvariedatorer så slipper d va så långt

admin
2007-01-09, 20:06
nya forum tillagda, nybörjarfrågor och avancerad akvaristik enligt de önskemål jag fått om detta.

Tedb
2007-01-10, 01:17
Vad e avancerad akvarestik ?? hehe skoja bara men ibland så tycker jag att de där med avancerad känns lite blöjjigt. Så avancerat e de ju faktiskt inte. Bara olika nivå på medvetenhet om vad allt innebär men alla e väl förhoppnings vis på samma väg bara olika långt in på den kanske. Mycke som kan ses som avancerat kommer imorgon kännas som barnlek för nya hyss föds hela tiden. Ibland när jag har gäster så undrar dom om de inte e svårt å mycke o pilla med hela tiden men jag tycker faktiskt inte det. Det gäller ju bara att förstå hur man bibehåller bra vattenkvalite o det lilla man får pilla med nu när allt är limmat å klart e man ju fantastiskt tacksam för. Sen kan man ju undra om det e avancerad akvaristik med en massa matte termer, alla kemiska beteckningar osv det är ju oftast bara ett annat sätt att förklara något man menar fast på ett sätt färre har koll på. Kan avancerad akvarestik vara alla prylar man plockar på sej kanske ?? Dom får man ju en väldigt ( IRONI ) svår bruksanvisning till och den kan ju vara svår att följa. Mja ibland funderar jag hehehe

admin
2007-01-10, 07:39
allt är ju relativt ted. när jag började spåna i detta med saltkar för 2-3 år sedan så var det avancerat att bara mäta sig fram till rätt salthalt och nu är jag mer påläst och känner inte några direkta hinder, men avancerad akvaristik det är för mig ballingtillsatser med matarpumpar osv.