Visa fullständig version : Önskan
Önskar att det var mer aktivitet på detta forum och att folk från SG i större grad letar sig hit också. Ja är inte bättre själv men ska försöka hitta på något att prata om
Tors hammare
2007-01-06, 23:06
Önskar att det var mer aktivitet på detta forum och att folk från SG i större grad letar sig hit också. Ja är inte bättre själv men ska försöka hitta på något att prata om
Håller med dig, om vi alla hjälps åt så att vi får igång diskussionerna så kommer fler att lockas hit.
sidan har verkligen fått sig ett lyft och om detta bara håller i sig så ser framtiden ljus ut.
visst går forumet lite sakta ännu och det är inte så ofta det tillkommer nya medlemmar, men vi får hoppas att fler medlemmar leder till att fler kommer hit och att de också blir medlemmar.
men bäst av allt är att det är gratis och pengar inte är inblandade så att alla får lika värde, detta för att öka trivseln.
med vänligaste hälsning claes
Önskan verkade slå in. Nu vill jag bara få 7 rätt på Lotto också.
Tors hammare
2007-01-07, 22:16
Japp, nu var det fart. Skoj.
Önska kommer man en bit med. Skriva kommer man längre med :-)
jag har varit nere i skåne och hjälpt svärfar att flytta nu i helgen. åkte i fredags och kom hem för en stund sedan. forumet har totalt exploderat - gissa om jag blev chockad
Jag tror nog att detta forum kan bli kanon bara vi ger det tid samt skapar en trevlig stämning som saknas på vissa andra forum ibland
håller med,detta kan bli jättebra, här får man skoja lite utan att
det blir en massa gnäll,jag tycker att om något känns stötande på nåt vis
så kan vi lösa det smidigt, geom att prata med varandra på pm, innan någon
stordebatt blåses igång
kul att så många SG killar har hittat hit. kollade deras sida lite idag, och det verkar ha vatt ett ordentligt ordutbyte i vissa trådar. jag tror att man får ha lite egna åsikter på detta forumet, för det var svårt på SG.
Det är alltid bra med alternativ och ingen behöver välja sida utan ha 2 bra forum att besöka.
jag misstänker att det kommer bli lite robinson över det hela, lag nord och lag syd alltså.
jag personligen tycker inte att det verkar ett bra alternativ utan det bör vara en fridfull stämning på båda sidorna så vi kan ha glädje åt hobbyn i stället.
420l Hobbyglädje
2007-01-09, 12:24
Precis, det är ju den som fört oss samman på detta forum.
Tors hammare
2007-01-09, 12:31
Jag tycker att du har en bra inställning, när du säger att det bör råda en fridfull stämning mellan sidorna. Fortsätt med det.
idag är det den 9:e januari.
Jag bifogar en bild från modlogan, statistikprogrammet för sidan.
varje stapel motsvarar 1 månad.
Gula staplar är unika besökare.
självklart förlorar alla på att bråka forum emmellan,har mailat med admin på sg
no hard feelings,wrang är en bra människa, jag tycker att vi försöker köra i en positivanda här,som jag sagt innan tjafs kan det bli,men låses inte trådarna
kan vi diskuera ,detta är en specciel hobby, och sätten är många,men vi är nog vuxna nog att reda upp meningsskiljheter
Jahopp, då har jag reggat mig också. Kommer dock mest hålla till på SvG men lite smygandes här blir det också.
Jag har inget emot svg, speciellt inte nu när idioten jmaone har blivit bortplockad som moderator.
Hjärtligt välkommen Draedon. Hoppas att du är här lite mer än smygkikande för vi är en lite grupp som vill göra detta forum till ett väl så gott alternativ till SG. Vi växer mer och mer och du har definitivt något att tillföra här på SA.
420l Hobbyglädje
2007-01-31, 16:21
Hjärtligt välkommen. Jag hoppas med att det blir mer än smygkik. SA växer och kunskapsbanken blir större och ju fler man är desto fler lösningar på problem mm.
Välkommen!
tackar för tipset om sidan svärd, desto mer saltvattensinfo för min del desto bättre
Forumet växer men jag tycker att många är blyga och skriver inte något! Det registreras en hel del nya medlemar men många är inte aktiva. Skärpning! Skriv så tangentborden glöder!
andreassofus
2007-02-11, 20:47
själv hittade jag hit för ett tag sedan och tycker att det här forumet är jättebra. var inne på SG innan men nu är jag mycket mer inne på den här sidan. skriver gör jag inte jättemycket,, mest frågor än så länge :)
Stefan_A
2007-02-11, 23:18
Jag har inte så mkt att tillföra.... än iaf.. Men va de lider skall jag nog beblanda mig lite mer bland alla trådar och inte bara fråga.
Har inte heller ngt emot SG, mer än att det är lite väl stort för min del nu. Här hinner jag beta av trådarna varje dag(hur länge det nu håller isig). Men det skall väl bli ändring på det får vi hoppas så att sidan blir större.
själv har man varit inne i en svacka så intresset har inte varit på topp, inte datorn heller.. karet så bara där och tuffar på och och inga pengar saltpengar över heller så man kan avancera lite :( många ursäkter blev det hehe :cool:
man kan ju inte tillföra värst mycket än och är det redan nån som skrivit ett vettigt svar i en tråd och jag tänkt det samma så känns det bara onödigt att skriva lika igen, många andra som hinner före mig :p
420l Hobbyglädje
2007-02-12, 05:12
man får fylla i på de områden man kan något om så tillför man iaf något.
Alla sätt är ofta bra, sålänge de fungerar.
vBulletin® v3.8.0 Beta 1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.